Het nieuwe Vlaamse dienstenchequesysteem:
het systeem wordt nog beter! |
|
U maakt gebruik van het dienstenchequesysteem en u verwacht een efficiënte dienstverlening.
Om deze dienstverlening te verbeteren hebben de Vlaamse Overheid en Sodexo de gebruikservaring volledig opnieuw onder handen genomen. |
|
Wat verandert er vanaf 6 januari 2020? |
|
• een nieuwe website
• een nieuwe Beveiligde Persoonlijke Ruimte
• een nieuwe mobiele app.
Binnen de huidige website, Beveiligde Zone en mobiele app zullen we u op duidelijke wijze begeleiden naar deze nieuwe verbeterde versies.
Wanneer u vanaf 6 januari inlogt op uw Beveiligde Persoonlijke Ruimte, krijgt u meteen alle nieuwe functies te zien. Meer en uitgebreidere info vindt u dan op de site.
Onze klantendienst is vanaf 6 januari elke werkdag beschikbaar van 8 tot 20 uur. U kan vanaf dan tevens uw dienstencheques gratis omwisselenen laten terugbetalen. |
|
• U behoudt uw account en uw gebruikersnummer.
• U maakt voortaan gebruik van een eenvoudigere en aangenamereomgeving voor het beheer van uw dienstencheques.
• Uw gegevens en uw toegang zijn nog veiliger.
• U kan nog steeds uw dienstencheques aankopen via de apps van Belfius en KBC, maar ook onlinevia uw Beveiligde Persoonlijke Ruimte en de app.
• U vindt uw fiscaal attest wanneer u het nodig hebt in uw Beveiligde Persoonlijke Ruimte. |
|
Voortaan krijgt u toegang tot uw Beveiligde Persoonlijke Ruimte via uw identiteitskaart (eID), itsme of met een veiligheidscode (net zoals voor Tax-on-web en MyPension).
Meer informatie hierover vindt u hier: |
|
We hopen dat deze veranderingen bij u in de smaak zullen vallen en blijven natuurlijk graag ter beschikking om u wegwijs te maken doorheen deze nieuwe gebruikservaring.
Met vriendelijke groeten,
Het Sodexo Team Dienstencheques |
|
Vragen of opmerkingen?
U vindt het antwoord:
📞 02 401 31 60 (Brussels)
📞 02 401 31 30 (Vlaams Gewest)
📞 02 401 31 70 (Wallonië) |
|
|
Om onze mailings niet langer te ontvangen, klik hier |
|
|